Ağrıyan Dişlerinizin Çözümü Çok Basit Olabilir!

Dolgu işlemi kimi zaman çok kolay bir işlem gibi görünse de bazı durumlarda hastanın ana dişini kaybetmemek ya da bir süre daha kullanabilmesini sağlamak adına kurtarıcı ama zorlayıcı dolgular uygulanabilmektedir. Bunun için son teknoloji materyaller ve aletler ile hastanın mağduriyetini ortadan kaldırmak memnuniyet verici olacaktır. En kısa sürede; hastayı yormadan, en doğru tedaviyi uygularken bazen hastanın rahatsızlık duymadığı dişlerde de problemler oluşmaya başladığı görülür. Düzenli hekim kontrolünde bu tür durumlara küçük müdahaleler ile önlem alınmaktadır. Bu sebeple dolgu, kanal tedavisi, diş taşı temizliği gibi nispeten kolay müdahaleler bazenbüyük operasyonların yapılmasını önlediği için büyük önem taşır.

Kanal Tedavisi ile hastanın ağzında kalması gereken kritik konumlardaki diş kayıpları engellenebilir. Bu sayede hareketli protez kullanımına gerek kalmadan sabit protezler ile hastanın konforu üst seviyede tutulmuş olur.

Diş çekimi, en son çare olarak düşünülür ancak kurtarılamayacak dişler için uygulanması gereken operasyonlardır. Teknolojinin bu kadar ilerlediği bu dönemde ana dişlerin yerini orjinali kadar iyi tutabilecek implantlar yapılabilmekte ve hasta ana dişinin eksikliğini hissetmemektedir.

Diş taşı temizleme operasyonları en basit işlemler arasında yer alır ancak düzenli yapıldığında, diş çürüklerinin ve diş kayıplarının azaldığı bilimsel olarak kanıtlanmıştır.